Wszystko o niczym

Jestem typowym introwertykiem dla tego większość mojego czasu spędzam samemu z czym są po części związane moje zainteresowania, jest ich kilka lecz napisze tylko o niektórych. Pierwszy z nich jest dosyć typowe w obecnych czasach to znaczy  granie w gry. Zainteresowali mnie tym moi koledzy z klasy. W ostatnim czasie głównie gram w League of Legends lecz także w God of War oraz różne odsłony Assassin's creed na konsoli. Granie w League of Legends potrafi wywoływać wiele skrajnych emocji o czym wszyscy którzy w nią grają wiedzą lecz rywalizacja podczas rozgrywki jest tak wciągające, że mimo porażki mamy ochotę zagrać jeszcze raz. Granie jest dla mnie formą relaksu i wypoczynku. Podczas przechodzenia lub po prostu grania w gry lubię zagłębiać się w ich historię (lore) która jest czasem bardzo zawiła a przez to także ciekawsza np. w League of Legends istnieje ponad 150 postaci, a każda z  nich ma swoje lore które po części się przeplatają, innym przykładem mogą być God of War oraz m.in Assassin’s creed Valhalla które nawiązują do mitologii nordyckiej(której także jestem fanem). Z mitologią wiąże się moje kolejne zainteresowanie którym jest czytanie książek szczególnie na temat mitologii w bardzo ciekawy sposób napisane są książki mojego ulubionego autora Ricka Riordana który łączy świat współczesny ze światem/światami mitologii. Następną i ostatnią w moim poście pasją jest majsterkowanie które uwielbiałem od zawsze. Na fizyce uczymy się obecnie wielu rzeczy które pomagają mi w ulepszaniu moich projektów. Obecnie nie mam możliwości na zbudowanie czegoś spektakularnego lecz z łatwością buduje proste obwody i nieskomplikowane urządzenia. 

PKS

Źródło: https://pixabay.com/ 





Źródło: https://pixabay.com/ 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZDA NA ROWERZE, CZYLI ŚWIETNA ZABAWA

Pasja z piórem

Przyroda