Pasja na dwóch kółkach

Moją pasją jest jazda na hulajnodze wyczynowej. Jeżdżę na niej od trzech lat. Przez ten czas miałam już 4 hulajnogi. Moją pierwszą hulajnogą na której uczyłam się podstawowych tricków (bunnyhop- podskoku) była to hulajnoga miejska. Moją drugą hulajnogą była tania hulajnoga z biedronki. Na niej uczyłam się trochej bardziej zawansowanych ale I tak podstawowych trików. To właśnie wtedy wyczynowa jazda na hulajnodze została moją pasją. Moją kolejną trochę droższą I bardziej profesjonalną hulajnogą była blazer pro. Na tej hulajnodze nauczyłam się bardziej zaawansowanych triku takich jak fingerwhip, bartwist oraz wiele innych. Właśnie na hulajnodze zrobiłam największy postęp w jeździe. hulajnogą na której aktualnie jeżdżę jest to hulajnoga Root industrial. Na tej hulajnodze staram się dopracowywać każdy trick by wyglądał bardziej estetycznie oraz efektowniej. Mam nadzieje że moja historia zainspiruje was do tego byście rozwijali swoje pasje.

Maja




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZDA NA ROWERZE, CZYLI ŚWIETNA ZABAWA

Pasja z piórem

Przyroda