Budowanie z pasją

Cześć jestem Patrycja, od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się budową domu, wystrojem, ogólnie mówiąc architektura jednak wiem, że nie chciałabym łączyć tego z swoją przyszłością. Od dłuższego czasu bo około już ¾ lata gram w Simsy a dokładniej The Sims 4, jak wiecie lub też nie jest to gra, która polega na stworzeniu rodziny, sima czy też simki ale to nie o tym, buduje się też tam domy i właśnie w tym kierunku odkryłam swoją małą pasję i zajawkę. Buduję domy czasem dla swojej rodziny, dla rozgrywki, czasem po prostu bo np. nudzi mi się, lub chciałabym coś po kombinować. Kilka z nich są na zdjęciach, które z resztą są najnowsze, jeden z nich jeszcze nie skończyłam do końca i spędziłam na nim sporo czasu. Lubię to robić sprawia mi to przyjemność, można wykazać się dużą kreatywnością i próbować stawiać skomplikowane budowlę, zajmuje to dużo czasu bo nawet cały dzień ale sprawia mi to ogromną przyjemność. Zazwyczaj czerpie inspiracje z np. filmików na YouTube czy też z różnych domów, które znajdują się na internecie. Każdy dom ma inny charakter i dla każdego można stworzyć fajną rodzinę.

P.Z.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZDA NA ROWERZE, CZYLI ŚWIETNA ZABAWA

Pasja z piórem

Przyroda