Moja pasja

Moją pasją jest fotografia. Odkąd pamiętam uwielbiałam robić zdjęcia różnym przedmiotom lub zwierzętom. Przez okres kilku lat moje zdjęcia stawały się coraz lepsze. Moi rodzice widząc mój zapał do robienia różnych zdjęć wyposażyli mnie w profesjonalny aparat fotograficzny. Najbardziej lubię fotografować moje zwierzęta, każdy mój zwierzak jest inny, porusza się inaczej, przez co zdjęcia są ciekawsze i niepowtarzane. Uwielbiam również uwieczniać nieba, za każdym razem przybiera nieco inny odcień przez co zawsze z chęcią przeglądam foldery pełne kolorowych zachodów słońca, jest w tym coś uspokajającego jak i coś pięknego, samo uczucie, że autorką zdjęcia jestem ja daje mi ogromną satysfakcje. Przez to, że jestem typowa introwertyczką dużo mniej lubię robić zdjęcia ludziom, być może z biegiem czasu przekonam się do tego i zmienię moje zdanie, jednak na ten moment nie jestem gotowa na taką zmianę i wole zostać przy uwiecznianiu na fotografiach przyrody.  W przyszłości chciałabym pracować dorywczo jako fotograf, może niekoniecznie w jakimś studiu, ale chciałabym nadal robić to co lubię.

XYZ





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZDA NA ROWERZE, CZYLI ŚWIETNA ZABAWA

Pasja z piórem

Przyroda